Strandpaviljoen Zee & Zon

“Een kwestie van een belletje en het is geregeld.”

Kees van Duijn & Margriet van Duijn- Kuijt

In 2018 startte Kees en Margriet van Strandpaviljoen Zee & Zon de samenwerking met Accent Accountancy. Strandpaviljoen Zee & Zon was voormalig een seizoenbedrijf, maar na de kustversterking mochten zij het gehele jaar rond draaien. Tijdens deze periode zijn Kees en Margriet in contact gekomen met Accent, allereerst om hulp te krijgen met betrekking tot de financiering voor de bouw.

Met een inmiddels vijfjarige samenwerking en een blijvend groeiend bedrijf, is dit een mooi moment om de hoofdrolspelers aan het woord te laten.

“Voordat wij met Accent in zee gingen, zaten wij bij een ander accountantskantoor, waarbij de accountant al wat ouder was. Hij dacht wel met ons mee, maar we merkten dat hij wilde afbouwen terwijl wij juist wilden uitbreiden. Wij waren toen van plan het gehele jaar open te blijven en daar had hij zijn twijfels over. Wij zagen dat juist erg zitten. Zo kwamen we in contact met Accent. Dan werk je met jongere mensen, wat erg verfrissend is, en dat sprak ons natuurlijk heel erg aan.

Kees van Duijn & Margriet van Duijn- Kuijt – Strandpaviljoen Zee & Zon

Accent heeft ons kunnen helpen met verschillende zaken. Zoals het gehele jaar rond gaan, de loonadministratie, diverse belastingzaken, maar ook met de wijziging van onze rechtsvorm. Accent heeft hier alles voor geregeld. In principe het gehele pakket dus. Een brief van de belastingdienst gaat automatisch naar Accent. Ook tijdens de coronacrisis was het fantastisch dat wij daar in principe weinig omkijken naar hadden. Dat is erg fijn, een kwestie van een belletje en het is geregeld.

Je merkt dat het een jonger kantoor is; alles is bespreekbaar en je kunt gemakkelijk met elkaar praten. Je durft als klant ook echt alles te vragen, er zijn geen grenzen. Je voelt je echt op je gemak, niet te formeel. De gesprekken gaan goed en er is ook altijd wel iets waar we om kunnen lachen.

Zo hadden we ook een vraag over het eventueel verkopen van aandelen en toen zijn we direct naar Accent gegaan. Dat voelt gewoon hartstikke goed. Dat je gewoon je zorgen even kunt delen. Ze hebben dan direct antwoord op zaken waarbij wij denken “hoe doen we dit?” “Kan het allemaal wel?” Dat is erg fijn. We zijn heel blij dat we bij iemand terecht kunnen die er vanaf weet, dat heb je nodig; gewoon iemand die écht weet waar die het over heeft. Alleen maar positief.

Wat wij zo waarderen aan onze samenwerking met Accent is dat we alles kwijt kunnen. Daarnaast natuurlijk het persoonlijk contact, dit vinden wij erg fijn. Je brengt het bij wijze van spreken langs,  maakt een praatje en het wordt geregeld. En als er wat is, kan je bellen, altijd. Niet alleen voor ons, maar ook voor onze werknemers is de samenwerking met Accent erg fijn. Zij hebben een praatpunt. Accent heeft hen hulp kunnen bieden met huisaankopen, bankzaken et cetera.

Benaderbaar, klantvriendelijk, betrouwbaar en verstand van zaken. Zo zouden wij Accent omschrijven. Dat laatste is ook erg belangrijk, je kan natuurlijk zo vriendelijk zijn als wat, maar als je niet overal van op de hoogte bent, schiet het ook niet op.

Al met al zijn wij super tevreden met Accent. Als je twijfelt om met Accent samen te werken, zeggen wij: gewoon doen.”

Ook een accountant nodig?

Accent Accountancy kan u een totaalpakket aanbieden op het gebied van accountancydiensten. Heeft u behoefte aan ondersteuning? Bel gerust eens voor het maken van een gratis afspraak. Dan bekijken wij het samen.

Accent Accountancy: voor een heldere kijk op úw financiën

Wij kunnen u verder helpen

Sander van Drunen
071 747 03 16
Mail mij

Patrick van Reisen
071 79 000 63
Mail mij

Mariska de Ruiter
071 79 000 66
Mail mij

De voordelen van Accent Accountancy

  • Helder en persoonlijk

  • Korte lijnen en een vast contactpersoon

  • Breed scala aan diensten

  • Al 10 jaar betrouwbaar in de regio

Teruggebeld worden?

Wij geven de voorkeur aan een persoonlijk gesprek. Laat je telefoonnummer achter.