Nieuwsbericht

Medewerker in beeld: Margriet van Duijvenvoorde

Medewerker in beeld: Margriet is 43 jaar, moeder van twee prachtige kinderen en werkt sinds vorig jaar bij Accent als secretarieel medewerker. Ze is een ervaren collega, al meer dan 27 jaar is zij werkzaam in de accountancy.

Figuurlijk wordt Margriet de ‘moeder’ van kantoor genoemd door haar collega’s. Voor iedereen klaar staan, is voor haar vanzelfsprekend. Ze ondersteunt waar nodig, maakt dat een ieder zich thuis voelt en zorgt ervoor dat aan alle randvoorwaarden van een prettig werkklimaat wordt voldaan. Zo staat er bijvoorbeeld dagelijks een goed verzorgde lunch op tafel.

Medewerker in beeld

Positiviteit, leergierigheid en initiatief zijn termen die Margriet dagelijks tot uiting brengt in haar werk. Ook is ze ambitieus, een eigenschap die Accent als organisatie bijzonder waardeert. Accent is namelijk bij uitstek een accountancykantoor wat gericht is op innovatie en ontwikkeling. Margriet zal zich in de komende maanden meer gaan toeleggen op het ondersteunen van het management van Accent, een mooie ontwikkeling waarbij zij gehoor geeft aan haar ambities

Margriet: ‘Ik zal mijzelf de komende maanden meer richten op ondersteuning van het management. Ik vind dit echt enorm spannend en leuk. Ik heb er veel vertrouwen in, mijn werkzaamheden zijn nu ook heel divers. Bij Accent krijg ik veel vrijheid en mag ik ook opleidingen volgen om mezelf te kunnen ontwikkelen ‘.

 

“Werken bij Accent doe je met elkaar, het is een ontzettend leuke club met mensen. Ik ga met veel plezier naar mijn werk omdat de sfeer perfect is. Ik hoop nog heel lang bij Accent te mogen werken.”
-Margriet-

Verschil met vroeger

Margriet heeft de nodige veranderingen binnen het vakgebied meegemaakt. ‘Vroeger was niets gedigitaliseerd en deed je alles handmatig. Bij Accent hebben automatisering en de ontwikkelingen op dit gebied de volle aandacht. Klanten kunnen daarmee nog beter worden bediend. Door mijn achtergrond begrijp ik goed hoe de verschillende programma’s functioneren.

Plezier in het werk

Margriet gaat elke dag met plezier naar haar werk: ‘Ik vind mijn werk zo leuk omdat het heel divers is. Voor klanten ben ik het eerste aanspreekpunt binnen Accent, dit contact vind ik erg leuk. Ik ken de persoon of organisatie achter de dossiernaam, dit maakt het persoonlijk. Helder en persoonlijk, dat is waar Accent voor staat. Mooi dat ik daar mijn steentje aan kan bijdragen’.