Postmus Sierbestrating

“Je ziet de verschillende disciplines gecombineerd en dat maakt wel dat het totaalverhaal klopt bij Accent.”

Christiaan van Rijn

Postmus Sierbestrating is een begrip in de wereld van tuin(artikelen). Postmus doet alles op het gebied van de tuin; van tuininrichting, -meubilair tot tuinverlichting, alles wat er mee te maken heeft.

Zo’n acht jaar geleden is de samenwerking met Accent Accountancy gestart. Christiaan van Rijn, directeur en mede-eigenaar van Postmus Sierbestrating, zegt hierover het volgende:

“We zijn bij Accent terecht gekomen, omdat wij op zoek waren naar een nieuwe boekhouder. Door goede mond-op-mond verhalen en ervaringen zijn we de samenwerking met Accent gestart. Het vorige kantoor waar we zaten, was een gerenoveerd bedrijf dat werd overgenomen. Daarom hebben we de keuze gemaakt dat we een nieuwe frisse wind in de administratie wilde laten doen waaien en dat hebben we in dit geval met Accent gedaan.

Christiaan van Rijn – Postmus Sierbestrating

Accent heeft ons geholpen om de administratie opnieuw in te richten, alles eens even kritisch te bekijken; ook hoe het op dat moment was geregeld. Zoals met de cao’s en personeelszaken, maar ook met de administratiepakketten waarmee wij konden gaan werken. Daar hebben we toen destijds een optimalisatie in geslagen en dat houden we nu nog steeds vast.

Destijds zaten we bij andere software aangesloten, maar door de vernieuwing hiervan, kregen we veel meer mogelijkheden. Zoals de koppeling met Twinfield, met onze eigen werkomgeving. Daarnaast is er ook Basecone toegepast waarbij ook in de administratie minder personeel nodig is geweest. We hebben daar veel verbeteringen in kunnen doorvoeren.

Het fijnst aan het samenwerken met Accent is de bereikbaarheid. Iedereen van Accent is makkelijk toegankelijk. Het is voor een bedrijf zoals ons, waarbij we korte lijnen hebben, erg belangrijk om snel door te kunnen pakken. Dat er snel gereageerd wordt op vraagstukken die er liggen en dat het ook wordt opgepakt. En daar springt in dit geval Accent wel in uit.

We hebben ook een overname in het bedrijf gehad, dit heeft Accent destijds ook helemaal begeleid. Bij het overnametraject zie je dat er discipline en ook de juiste kennis aanwezig is, en dat vind ik top. Dus als het gaat om de loonadministratie waar Anton eruit springt en als we dan kijken naar de fiscale zaken, waar we Hans kunnen raadplegen. Je ziet de verschillende disciplines gecombineerd en dat maakt wel dat het totaalverhaal klopt bij Accent. Als ik drie woorden zou moeten noemen om Accent te beschrijven zou ik zeggen: snel, persoonlijk en meedenkend. Wat ik zou zeggen tegen de mensen die overwegen samen te werken met Accent, volg altijd je gevoel. Op het moment dat je bij een boekhouder komt en je hebt daar de juiste klik mee en het voelt goed, dan is de basis goed voor een langdurige goede relatie. Als wij zaken doen, dan gaat het ook deels op basis van gevoel en in een later stadium ga je afwegen of dat dan ook het juiste gevoel is geweest. Vaak is de intuïtie welke iemand heeft, al heel bepalend of het succesvol gaat worden. En dat goede gevoel hadden wij bij Accent.”

Ook een accountant nodig?

Accent Accountancy kan u een totaalpakket aanbieden op het gebied van accountancydiensten. Heeft u behoefte aan ondersteuning? Bel gerust eens voor het maken van een gratis afspraak. Dan bekijken wij het samen.

Accent Accountancy: voor een heldere kijk op úw financiën

Wij kunnen u verder helpen

Sander van Drunen
071 747 03 16
Mail mij

Patrick van Reisen
071 79 000 63
Mail mij

Mariska de Ruiter
071 79 000 66
Mail mij

De voordelen van Accent Accountancy

  • Helder en persoonlijk

  • Korte lijnen en een vast contactpersoon

  • Breed scala aan diensten

  • Al 10 jaar betrouwbaar in de regio

Teruggebeld worden?

Wij geven de voorkeur aan een persoonlijk gesprek. Laat je telefoonnummer achter.